Szanowni Państwo,

Rejestracja została zamknięta, zgłoszenia nie są już przyjmowane.

Rozwój firmy w nowej rzeczywistości

*, 26 lutego 2021

*
*

Spotkanie online

Rozwój firmy w nowej rzeczywistości

26 lutego 2021 r. (piątek), godz. 14:00-16:25

Udział bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych

Konfederacja Lewiatan zaprasza do udziału w webinarium organizowanym w ramach cyklu spotkań poświęconych nowym technologiom i rozwojowi przedsiębiorstw. Inspirujące prezentacje oraz przedstawiane narzędzia pozwalają nie tylko lepiej odnaleźć się nowej rzeczywistości biznesowej, ale też stanowią klucz do skutecznego wdrożenia innowacyjnych rozwiązań. Partnerami poszczególnych spotkań są członkowie Konfederacji Lewiatan

Zapraszamy!

PROGRAM14:00 – 14:05 Otwarcie spotkania i przywitanie uczestników
14:05 – 14:35
CODETE - Uczenie maszynowe w biznesie
14:35 – 14:40 Przerwa
14:40 – 15:10
AUTENTI - Bądź paperless! Poznaj i korzystaj z e-podpisów w swojej firmie
15:10 – 15:15 Przerwa
15:15 – 15:45
IBM - Efektywny dostęp do informacji w czasie pandemii
15:45 – 15:50 Przerwa
15:50 – 16:20
GROW UPERION - Pracownicy chcą się rozwijać! I jak wzmocnić tym rozwój firmy?
16:20 – 16:25 Podsumowanie i zakończenie spotkania

Na zarejestrowanych i zalogowanych uczestników czekają upominki od Partnerów wydarzenia

ZOBACZ PONIŻEJ SZCZEGÓŁY PREZENTACJI:

14:05 – 14:35 CODETE

1. Uczenie maszynowe w biznesie

Popularność sztucznej inteligencji rośnie, a rozwiązania bazujące na tej technologii są coraz częściej wdrażane, w różnych branżach, do pełnej lub częściowej automatyzacji procesów. Popularność ta może mieć słabe strony wtedy, gdy firmy stosują sztuczną inteligencję tam, gdzie jej potencjał nie może być
w pełni wykorzystany. Zobaczymy kilka przykładów trafnego zastosowania metod sztucznej inteligencji
i uczenia maszynowego bazujących na doświadczeniach wdrożeń firmy Codete - projektach, które wdrożono z sukcesem i bez oraz dlaczego? Przekrojowe przykłady będą dotyczyły m.in. branży medycznej, finansowej czy motoryzacyjnej.

Opowie o tym dr Karol Przystalski założyciel i CTO Codete. Zarządza oraz mentoruje w zespole Codete. Pracuje z firmami z listy Fortune 500 realizując projekty z obszaru data science. Zbudował dział badawczy, który pracuje nad rozwiązaniami bazującymi na metodach uczenia maszynowego oraz rozwiązań z obszaru Big Data. Prowadzi wykłady, prelekcje oraz szkolenia w języku niemieckim, polskim oraz angielskim w obszarze data science, w szczególności w zastosowaniu metod uczenia maszynowego
w praktyce. Był trenerem szkoleń w wydawnictwie O’Reilly. Uzyskał tytuł doktora nauk technicznych
z Informatyki w 2015 roku na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

14:35 – 14:40 Przerwa
14:40 – 15:10 AUTENTI

2. Bądź paperless! Poznaj i korzystaj z e-podpisów w swojej firmie

Z podpisu elektronicznego korzystają właściciele i właścicielki firm, kadra zarządzająca, szefowie i szefowe departamentów, eksperci i ekspertki IT, prawnicy i prawniczki, organizatorzy i organizatorki procesów sprzedażowych, innowatorzy i innowatorki. Praktycznie reprezentanci i reprezentantki każdego sektora biznesu. Od mniejszych firm po duże organizacje Enterprise. Podpis elektroniczny to prawnie wiążące dokumenty podpisane w kilka minut. Z prezentacji Autenti dowiesz się:

  • Czym jest e-podpis?
  • Jakie są rodzaje podpisu elektronicznego?
  • Kiedy używamy podpisu kwalifikowanego?
  • Które dokumenty można podpisywać online?
  • Czy e-podpis jest prawnie wiążący?
  • Jak zweryfikować tożsamości podpisującego?
  • Jakie branże najczęściej korzystają z podpisu elektronicznego?
  • Jakie są największe zalety podpisywania dokumentów online?

Opowie o tym: Tomasz Plata, CMO & Co-founder Autenti, który jest przedsiębiorcą, pasjonatem marketingu produktowego i nowych mediów. Z wykształcenia ekonomista, w tym absolwent studiów MBA. Przez blisko 20. lat swojej kariery zawodowej związany był z rynkiem mediów. Pracował w RMF FM, Radiu Eska i Grupie Onet. W latach 2008 – 2013 jako dyrektor działu online w TVN SA kreował strategią spółki
w obszarze online oraz odpowiadał za jej realizację. Jest twórcą platformy wideo player.pl oraz kilkudziesięciu serwisów internetowych. W Autenti odpowiada za marketing, sprzedaż oraz rozwój biznesu.

15:10 – 15:15 Przerwa
15:15 – 15:45 IBM

3.
Efektywny dostęp do informacji w czasie pandemii

Pandemia aktywowała wyzwania firm w obszarze dostępu do informacji i komunikacji. Brak jednego źródła informacji, dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość, to niektóre z wyzwań z jakimi musieliśmy się ostatnio mierzyć. Jak zapewnić efektywny dostęp do informacji w tak specyficznym czasie? IBM przedstawi projektyi narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję wspierające nauczycieli (chat-bot Edzia) oraz instytucje kultury („NOSPR AI”). Prezentowane rozwiązania mogą być szybko adoptowane do potrzeb firm z różnych branż stojących w obliczu wyzwań komunikacji online.

Opowiedzą o tym: Piotr Beńke, IBM Chief Technology Officer na Polskę i kraje bałtyckie. Odpowiedzialny za strategię w obszarze technologii i rozwój zespołów technicznych. Absolwent Politechniki Poznańskiej i Warwick Business School. Z branżą IT związany od 23. lat. Buduje swoje doświadczenie na różnych stanowiskach i pracy z wieloma sektorami i branżami. Aktywny, certyfikowany architekt rozwiązań IT. Przed objęciem obecnego stanowiska pełnił funkcję dyrektora działu IBM Systems na Polskę? i kraje bałtyckie, odpowiedzialnego za sprzedaż˙ najnowszych technologii oferowanych przez IBM. Pasjonat nowych technologii informatycznych i ich zastosowania w życiu codziennym. Aktywnie rozwija społeczności techniczne w IBM w ramach zespołu pracującego przy IBM Academy of Technology.

Krzysztof Grzęda, lider i manager zespołów technicznych oraz handlowych w IBM. Nawiązuje owocną współpracę z klientami, partnerami biznesowymi i czołowymi dostawcami technologii. Skoncentrowany na innowacyjnych projektach realizowanych dla polskich klientów IBM z wykorzystaniem chmury obliczeniowej oraz sztucznej inteligencji.

Marta Ławnikiewicz, pracuje w IBM od 10. lat. W swojej codziennej pracy dostarcza kompleksowe rozwiązania IT dla wiodących międzynarodowych klientów IBM. Jest odpowiedzialna za zarządzanie relacjami z klientami, oraz za jakość usług świadczonych przez zespoły techniczne. Uczestniczyła w wielu projektach transformacyjnych oraz w projektach CSR IBM związanych z edukacją.

15:45 – 15:50 Przerwa
15:50 – 16:20 GROW UPERION

4.
„Twoi pracownicy chcą się rozwijać!”, czyli o tym jak to wykorzystać do rozwoju Twojej firmy

Grow Uperion to platforma grywalizacyjna online, która angażuje i motywuje pracowników oraz zwiększa ich produktywność i wydajność – także w warunkach pracy zdalnej i hybrydowej. Koncept platformy łączy w sobie zastosowanie wielu różnych metodyk, narzędzi i badań naukowych z dziedzin zarządzania, psychologii biznesu, antropologii i mechanizmów socjotechnicznych. Dzięki uniwersalnym modułom
i funkcjonalnościom, każdy z działów w firmie, może wykorzystać to rozwiązanie na rzecz poprawy skuteczności przekazywania i wykorzystania wiedzy, efektywnego osiągania celów czy automotywacji pracowników. Narzędzie przeznaczonej jest w szczególności do kadry zarządzającej działów HR, działów szkoleń i rozwoju pracownikówk, kadry zarządzająćej działów sprzedaży, komunikacji, innowacji oraz do członków i członkiń zarządów i CEO firm. Idealne zastosowanie znajduej w branżach: FMCG, Retail, Finanse i Bankowość, Ubezpieczenia, Automotive, Budownictwo, Energetyka, Transport, Logistyka, Produkcja (Przemysłowa, Spożywcza), Farmacja, Telekomunikacja, Media, IT.

Opowie o tym: Damian Szalewicz, Chief Product Officer w Grow Uperion. Posiada ponad 20.
lat multidyscyplinarnego doświadczenia w prowadzeniu firm w branży marketingu cyfrowego oraz IT. Zrealizował kilkaset projektów dla polskich i zagranicznych firm. Ma doświadczenie w zarządzaniu projektami, wdrożeniami oraz integracjami systemów IT. Budował strategie sprzedaży i marketingu w kanale B2B. Usprawniał procesy HR i zajmował się programem benefitów pracowniczych. Łączy wiedzę technologiczną z umiejętnościami miękkimi związanymi z zarządzaniem ludźmi, a właśnie tym jest Grow Uperion.

16:20 – 16:25 Podsumowanie i zakończenie spotkania

Zapraszamy do rejestracji!

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Osoba kontaktowa: Grażyna Mazurek tel.: (+48 22) 55 99 940
e-mail: gmazurek@konfederacjalewiatan.pl

 

Dane wydarzenia:


Początek: 26 lutego 2021 godz. 14:00

Koniec: 26 lutego 2021 godz. 16:30

Miejsce:
*
*, *