Szanowni Państwo,

Rejestracja została zamknięta, zgłoszenia nie są już przyjmowane.

Jak ubiegać się o zamówienia publiczne z wykorzystaniem podpisu elektronicznego teraz i po zmianach od 2021 r.

on-line, 28 maja 2020

webinarium
on-line

E-Akademia Lewiatana

Jak ubiegać się o zamówienia publiczne z wykorzystaniem podpisu elektronicznego - teraz i po zmianach od 2021 r .

Zapraszamy na webinar skierowany w 100% dla wykonawców w przetargach. Ekspert przybliży tematykę zmian w Prawie zamówień publicznych, które już niebawem, bo od 1 stycznia 2021r. będą obowiązywać cały rynek zamówień publicznych. Porozmawiamy o elektronizacji zamówień publicznych, a w szczególności podpisach elektronicznych, komunikacji między wykonawcami, a zamawiającymi, a także o elektronicznych dokumentach. Ekspert poruszy również temat nowej ustawy, która, tak jak pełna elektronizacja, wchodzi w życie od 1 stycznia 2021r.

PROGRAM WEBINARU

  1. Wszystko co o podpisie elektronicznym musi wiedzieć wykonawca.
  2. Omówienie sposobów komunikacji pomiędzy zamawiającym a wykonawcą;
  3. Dokumenty elektroniczne: oryginały i kopie elektroniczne dokumentów. Omówienie postaci i form dokumentów składanych w postępowaniach
  4. Co nowego czeka wykonawców w nowej ustawie: najważniejsze zmiany od 01.01.2021

ZAGADNIENIA, KTÓRE BĘDĄ OMAWIANE

  1. Podpis elektroniczny
  2. Komunikacja między zamawiającymi i wykonawcami
  3. Dokumenty elektroniczne potrzebne wykonawcy do prawidłowego złożenia oferty
  4. Nowa ustawa Pzp, która wchodzi w życie 1.01.2021r.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

  • dowiesz się wszystkiego o podpisie elektronicznym dzięki czemu nie narazisz się na odrzucenie oferty
  • poznasz sposoby komunikacji elektronicznej z zamawiającym co usprawni składanie ofert
  • poznasz postaci i formy dokumentów składanych w postępowaniach co pozwoli uniknąć Ci błędów w dokumentacji
  • dowiesz się co nowego czeka Cię w zamówieniach publicznych od 01.01.2021 dzięki czemu przygotujesz swoja organizację do nowych przepisów już teraz, a nie na ostatnią chwilę

CEL SZKOLENIA/WEBINARIUM

Celem szkolenia jest pokazanie wykonawcom jak w obecnym czasie wykorzystywać przepisy, które w pełni wejdą w życie w 2021 r. Ze względu na okres pandemii wykonawcy muszą dostosować się do wymogów zamawiających i startować w zamówieniach głównie elektronicznie. Ekspert prowadzący pokaże co dzisiaj musi wiedzieć każdy wykonawca, aby startować w przetargach zgodnie z prawem i być gotowym na wejście w życie pełnej elektronizacji zamówień publicznych. Dodatkowo celem szkolenia jest przybliżenie zmian dotyczących nowej ustawy Pzp ze strony wykonawców.

GRUPA DOCELOWA - DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE

Webinar skierowany jest do wykonawców – przedsiębiorców, którzy startują w przetargach bądź chcą dopiero zacząć składać pierwsze oferty.

Partnerem webinarium jest ApexNet https://www.apexnet.pl/

Zapraszamy również do wypełnienia ankiety po webinarium.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Serdecznie zapraszamy!

 

 

Dane wydarzenia:


Początek: 28 maja 2020 godz. 10:00

Koniec: 28 maja 2020 godz. 12:00

Miejsce:
webinarium
on-line, on-line