Szanowni Państwo,

Rejestracja została zamknięta, zgłoszenia nie są już przyjmowane.

E-commerce - szanse, trendy i wyzwania

on-line, 14 września 2021

*
*

 

 

E-commerce - szanse, trendy i wyzwania 

14 września 2021r. godz.: 10:00-14:15

Partnerami konferencji są DHL, Avicero Nexia, Allegro, Dr Irena Eris, Kancelaria DZP

Pandemia Covid-19 i wynikające z niej ograniczenia dla działania sklepów i galerii handlowych przyczyniły się do rekordowego rozwoju branży e-commerce. Konsumenci przekonali się, że przez Internet mogą kupować nie tylko sprzęt AGD i RTV, kosmetyki czy artykuły wyposażenia domu, ale też produkty po które do tej pory woleli się wybrać do stacjonarnego sklepu (żywność, obuwie dla dzieci).

Obserwowany wzrost sprzedaży w formule on-line to szansa dla wielu przedsiębiorstw na dotarcie
do nowych klientów. Szansa ta wiąże się jednak z większą niż dotychczas koniecznością analizowania trendów, dopasowywania oferty, czy też wdrażania najnowszych rozwiązań technologicznych dedykowanych sprzedaży w Internecie. Także presja konsumentów na jak najszybsze dostawy
w połączeniu z ograniczeniem śladu węglowego sprawiają, że właściciele sklepów internetowych muszą stale poprawiać jakość usług i proponować nowe rozwiązania.

W czasie konferencji zastanowimy się nad wpływem najnowszych trendów w branży e-commerce
na funkcjonowanie firm i ocenimy czy obserwowane zachowania konsumenckie utrzymają się
po zakończeniu pandemii. Powiemy też jak skutecznie adaptować firmę do nowych warunków na rynku e-commerce przy uwzględnieniu rozwoju narzędzi dedykowanych sklepom internetowym.

PROGRAM                                                   
Data: 14.09.2021 

10:00 - 10:10 Otwarcie konferencji

  • Maciej Witucki, prezydent Konfederacji Lewiatan
  • Dr Anna Kania-Okieńczyc, Vice President, Marketing and Customer Experience Director, DHL Parcel Poland

10:10 – 10:35 E-commerce oczami analityczki trendów

  • rozmowa z Natalią Hatalską, CEO infuture.institute, analityczką, trendwatcherką, autorką projektów badawczych i forecastingowych

spotkanie prowadzi dziennikarz ekonomiczny Aleksander Fedoruk

 

10:35 – 10:55 Prezentacja:

Śledzenie i profilowanie użytkownika w sklepie internetowym, czyli e-commerce w świetle nowych wymogów ePrivacy

Prowadząca: Karolina Kulikowska, prawnik w praktyce IP&TMT w kancelarii Domański Zakrzewski Palinka sp.k.

10:55 – 11:20 Kontrapunkt: Czy targetowanie behawioralne pozwala skutecznie zwiększyć grono nowych klientów?

Prelegenci:

  • Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca, Mobile Institute
  • Marcin Krasuski, Government Affairs and Public Policy Manager, Google

Moderacja: Aleksandra Musielak, ekspertka ds. nowych technologii w Konfederacji Lewiatan

 

11:20 – 11:30 Przerwa

 

11:30 - 12:25 Panel 1. Biznes – konsumenci – trendy. E-commerce w postpandemicznym świecie

  • stan rynku e-commerce po pandemii
  • jak zmieniły się oczekiwania konsumentów nabywających dobra on-line
  • główne trendy rozwoju e-commerce
  • nowoczesna logistyka - klucz do sukcesu w handlu elektronicznym

Prelegenci:

  • Joanna Bandera – Sikorska, kierownik ds. cen i analiz rynkowych, DHL Parcel Polska
  • Patrycja Sass-Staniszewska, prezes zarządu, Izba Gospodarki Elektronicznej
  • Irek Sudnik, dyrektor generalny, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
  • Ignacy Święcicki, kierownik Zespołu Gospodarki Cyfrowej, Polski Instytut Ekonomiczny

Moderacja: Aleksandra Musielak, ekspertka ds. nowych technologii w Konfederacji Lewiatan

 

12:25 – 12:45 Prezentacja:

Największe wyzwania podatkowe w działalności E-commerce

Prowadząca: Katarzyna Klimkiewicz-Deplano, partner zarządzający w Advicero Nexia  

Mirosław Siwiński, partner w Advicero Nexia

 

12:45 - 13:40 Panel 2. Czy sektor e-commerce może być eko? Dobre praktyki

  • transformacja energetyczna na poziomie firmy, w tym wykorzystanie OZE
  • transport: eko-flota i optymalizacja tras kurierskich
  • dobre praktyki wewnątrz firmy
  • jak e-commerce angażuje się w zrównoważony rozwój

Prelegenci:

  • Dariusz Bąk, pełnomocnik zarządu ds. jakości, DHL Parcel Polska
  • Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs&Sustainability, Allegro
  • Maciej Krzyczkowski, Head of Public Affairs, IKEA Retail Polska

Moderacja: Dorota Zawadzka-Stępniak, dyrektor Departamentu Energii i Zmian Klimatu, Konfederacja Lewiatan

 

13:40 - 14:00 Prezentacja:

E-commerce – rewolucja, czy ewolucja w sprzedaży na arenie krajowej i międzynarodowej?

Prowadząca: Izabela Stanisławiszyn, menedżer ds. rozwoju biznesu w DHL Parcel Polska

 

14:00 - 14:10 Podsumowanie i zakończenie konferencji

  • Aleksandra Musielak, ekspertka ds. nowych technologii w Konfederacji Lewiatan

 Zapraszamy serdecznie!

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

Grażyna Mazurek Konfederacja Lewiatan, e-mail:gmazurek@konfederacjalewiatan.pl
tel. +48 22 55 99 940

 

   

Dane wydarzenia:


Początek: 14 września 2021 godz. 10:00

Koniec: 14 września 2021 godz. 14:15

Miejsce:
*
*, on-line