Szanowni Państwo,

Rejestracja została zamknięta, zgłoszenia nie są już przyjmowane.

Centrum Mediacji - Wprowadzenie do Public Relations dla mediatorów, czyli jak mówić o mediacji IX

on-line, 28 września 2020

webinarium
on-line

BEZPŁATNE WEBINARIUM

Centrum Mediacji przy Konfederacji Lewiatan

Wprowadzenie do Public Relations dla mediatorów, czyli jak mówić o mediacji.

Rynek mediacji w Polsce rozwija się dynamicznie, wzrasta liczba mediatorów i spraw kierowanych do mediacji, powstają kolejne centra mediacji, coraz więcej osób i firm rozważając udział w mediacji, analizuje rynek w poszukiwaniu profesjonalnego, rzetelnego mediatora. Żyjemy w świecie komunikacji i mediów, który nieustannie się zmienia, w czasach, gdy znaczna część relacji pomiędzy ludźmi, także tych zawodowych, odbywa się poprzez social-media: nawiązywanie znajomości, wymiana poglądów, zdobywanie informacji, szukanie pracowników, kontakty biznesowe jak i wiele innych działań. W tych zmieniających się okolicznościach istnieje więc potrzeba, aby mediatorzy i ośrodki mediacyjne posiadły umiejętność komunikowania swoich usług odbiorcom mediacji.

Program i zagadnienia

  • Jak mówić o mediacji, aby być zrozumianym: mediacja jako idea; mediacja jako narzędzie; mediacja jako usługa; Jakie są oczekiwania wobec mediatora;
  • Do kogo mówić: Jak określić grupę docelową odbiorców i jak do nich dotrzeć;
  • Czym jest marka osobista;
  • Marka osobista Mediatora - Jak wygląda Twoja marka i dlaczego warto o nią dbać; - Twoja Marka osobista – co Cię motywuje; - Jak chcesz być postrzegany jako mediator; - Dlaczego mówimy o autentyczności, spójności i konsekwencji;
  • Marka osobista a indywidualne predyspozycje i motywacja: - Jakie są Twoje kluczowe wartości; - Jakie są Twoje mocne strony; Nad czym warto popracować; - Czym dysponujesz; mocne strony, kluczowe zasoby, relacje/partnerzy, budżet;
  • Jakie działania wybrać; Jak budować renomę marki osobistej Mediatora; - Kim są Twoi odbiorcy i jak do nich dotrzeć; - Jak kształtować markę osobistą w Internecie; • Razem czy osobno; Mediator i CAM;
  • Czym są sytuacje kryzysowe i jak im zapobiegać;

Korzyści dla uczestników

Dzięki szkoleniu mediatorzy nabędą wiedzę z zakresu PR potrzebną do sprawnego kierowania ośrodkiem mediacyjnym i reklamowania swoich usług mediacyjnych.

W czasie szkolenia uczestnicy dowiedzą się m. in.:

  • Jak zostać zauważonym w natłoku informacji i rosnącej konkurencji?
  • Jak się wyróżnić i być wiarygodnym?
  • Jak zdobywać zaufanie klientów?
  • Co to jest Public Relations?

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest do mediatorów współpracujących z wojewódzkimi Centrami Arbitrażu i Mediacji.

Sprawy organizacyjne:

Zainteresowane osoby prosimy o rejestrację za pośrednictwem platformy iKongres.

W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymacie Państwo regulamin szkolenia oraz następujące dokumenty:

  • formularz zgłoszeniowy
  • deklarację uczestnictwa w projekcie
  • oświadczenie uczestnika projektu dot. RODO
  • formularz danych indywidualnych
  • deklarację CML

Do udziału w szkoleniu zostaną zakwalifikowane osoby, które:

  • odeślą przed rozpoczęciem szkolenia ww. dokumenty (wypełnione i podpisane) w formie skanu na adres: mediacje@@konfederacjalewiatan.pl oraz
  • nie brały udziału we wcześniejszych szkoleniach organizowanych w ramach projektu CAM-Koordynator.

Zgłoszenia wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami należy przesyłać :

do 27 września br. na adres: mediacje@konfederacjalewiatan.pl

Partnerem szkolenia jest Centrum Mediacji przy Konfederacji Lewiatan

Decyduje kolejność zgłoszeń.

Zapraszamy również do wypełnienia ankiety po webinarium.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.


Patronem wydarzenia jest e-Akademia Lewiatana, organizator webinariów dla biznesu. Tematyka proponowanych szkoleń on-line obejmuje m.in. prawo pracy, podatki, ochronę danych osobowych, a także nowoczesne technologie i cyberbezpieczeństwo. Więcej informacji znajdziesz na fan page'u e-Akademii Lewiatana na Facebooku.


Szkolenie realizowane jest w ramach projektu"Centrum Arbitrażu i Mediacji - Koordynator" i współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Dane wydarzenia:


Początek: 28 września 2020 godz. 09:00

Koniec: 28 września 2020 godz. 16:00

Miejsce:
webinarium
on-line, on-line